Spis opowiadań One Direction

wtorek, 15 września 2015

Informowani

Nowa zasada bycia informowanym

Ogólnie: Dołączacie do obserwatorów mojego bloga


Instagramowicze:







Dodajecie na swój profil IG to zdjęcie klik i oznaczacie mnie na nim ( @f_lowerx )
Piszecie pod nim dlaczego właśnie wy chcecie być informowani

Czytelnicy bez IG:

☆W komentarzu podajecie swój adres e-mail  (nie trzeba się martwić, odczytam i usunę komentarz, aby nikt nie zaśmiecał waszej skrzynki)

☆Dla zainteresowanych informacje o nowym rozdziale wyślę poprzez SMS (nr wyślijcie na mój e-mail podany poniżej )

roza.gurgul@o2.pl
Lub w razie jakichkolwiek problemów:
roza.gurgul.2000@gmail.com

☆Mój FB: Rose Gurgul Horan
 dodawać do znajomych i po pierwsze napisać na priv abym wiedziała do kogo wysłać informacje

A teraz przepraszam że ostatnio nic nie dodałam ale jak widzicie zaczęło się szkolne szaleństwo i codzienny stres który nie pozwala się na niczym skupić.  Wynagrodzę najlepiej jak potrafię =) ~Rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz